piątek, 7 września 2012

I-gnacy is back.

Stało się.

Trzewik zakupił sobie Swojego Własnego Ipada.

Tak, miał oczywiście zakaz używania mojego.

Nie bez powodu oczywiście.

Komputery go nie lubią i już.

Jego iphone, podłączony do stacji dokującej samodzielnie steruje naszym radiem, włącza i wyłącza podcasty.

Moja komórka w tym czasie milczy zestresowana.

Już w drugim dniu użytkowania ipada Trzewik odezwał się do mnie w te słowa:

- Merry, zadzwoń na linie appla, mam tu jakiś konflikt.

Następnie zakupił sobie smart cover'a. Taką okładkę, która dzięki magnesom włącza i wyłacza urządzenia zaraz po otwarciu.

Oczywiście smart cover jest tak bardzo smart, że z Trzewikiem nie działa.

Ot, wyższa technologia.

A tydzień temu, w sobotę rano, gdy uganiałam się po Tesco za czymś do jedzenia, Mój Ulubiony Mąż dzwoni do mnie w te słowa:

- Gdzie jesteś, pracować nie mogę, sieci nie mam!

Wracam zatem w te pędy!

Sieć to ważna sprawa.

Zaczynam rozmawiać z lapkiem Trzewika, a on twierdzi, że Trzewik mu kartę odłączył. Sieciową.

Zatem pytam:

- Kochanie, czy coś tu grzebałeś?

- No, coś tam przyciskałem różnego, a co?

- A nic...

I tak średnio raz w miesiącu.

Mój ipad odetchnął z ulgą.

Już śpi spokojnie.

Coś tam pogadał z Nowym.

Coś się pośmiali razem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz