niedziela, 4 grudnia 2011

Przybyli, zobaczyli. Nic nie zniszczyli;-)

Odbył się odbiór domu naszego.

Poprzez wino, wino, wino.

Nie mam pojęcia jak goście do nas trafili, ale udało się. Pewnie w gpsach mają jakąś opcję "szukaj skupiska gier".

Nie mam pojęcia jak to jest po czesku ale Petr też trafił.

Jako pierwsi przybyły Tycjanowate. Wraz z właścicielem domu.

Następnie przybyło 4m facetów w postaci Shevy i Asioka.

Podobno przybyli z Piechem, ale zamknęli go w samochodzie na pół godziny. Do dzisiaj nie wiem, po co.

Wraz z nimi także przybyło drzewko o wdzięcznej nazwie "wiśnióweczka". Google nie zna takiego gatunku więc drzewko na razie stoi w wiaderku z wodą i czeka aż przeczytam "Podręcznik przetrwania dla ogrodników i działkowców".

A, i wraz z nimi dotarł też uroczy wiersz dzieła Piecha:


"Budowlańcy dom przywieźli, raz, dwa poskręcali
A potem pół roku go wykańczali.
Co dzień praca non stop wrała
I Trzewiczkom co rusz nowa przygoda się trafiała.
Raz robotnik dziurę wykopał
A Ignacy w niej auto zaparkował
Merry nad domu urządzaniem czuwała
Rury, klamki, zawory - wszystko wybierała.
Szambo, ogrzewanie, stolarka, schody.
kto da jej za to nagrody?
Może Trzewik, któremu zrobiła pokoik ciasny
Co miał mieć bidet własny?
Teraz stoi już dom zielony
Niech na stole zagości mielony
Został jeszcze ogród - kwiaty, grządki i rabaty
Więc Trzewiku, bierz się do łopaty!"

A, wraz z nimi dotarły też dwa urocze kubeczki:



Tyle, że jeden z nich jest nietrafiony. Kto wie, który?;-)


A po chwili nadciągnęła w różnych odstępach reszta gości widoczna na zdjęciu, racząc nas winem i kwiatami.

No i stała się rzecz śmieszna bo połowa ekipy dojechała jako kierowcy. Druga połowa okazała się być abstynentami.
I TO Z WYBORU!!!

Zatem wino zostało.

Jedzenie też bo do mistrza kulinarnego mam chyba jeszcze dalej niż do mistrza ogrodnictwa.

Ale nic to. I tak zapraszamy ponownie;-)

Asiok! Proszę naprawić to,co zepsuleś!

Wszystkim uczestnikom Domek nasz i my dziękujemy za przybycie.

10 komentarzy:

  1. Wiśnióweczka to nie gatunek tylko tytuł tego, co tam opisane ;)

    Co do: " przybyło 4m facetów w postaci Shevy i Asioka" to chodzi to metry w sensie 100cm czy w sensie 100kg?

    OdpowiedzUsuń
  2. asiok był chyba na innej imprezie: "ekipa wyżarła co było w domu i wypiła co było w barku chwaląc Trzewikownie (przynajmniej wszyscy chwalili dopóki jeszcze na stole coś stało)"
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie wysłuchałam relacji z odbioru domu i dowiedziałam się, że to nie był żaden odbiór, bo dom nie został zaprezentowany w całości. Wobec czego sama się zapraszam na porządny odbiór w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiok,przeciez wiem,ze tytul!!!!
    Skanna, zwiedzanie bylo na zyczenie, kto wyrazil chec, ten zwiedzal;-)
    Zapraszamy oczywiscie. Tylko czemu akurat w marcu?

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nie w marcu będzie międzypionek?

    OdpowiedzUsuń
  6. VENI VIDI GRATULOR
    Bardzo Wam dziękuję, super macie, tylko tak jakoś mało miejsca chyba jeszcze...
    ... dobrze, że jest trochę miejsca na rozbudowę ;).

    Fajnie było, ja tam jednak pamiętam, że jakieś winka popróbowałem ;)!
    I jeszcze raz gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jest, Merry prawdę rzecze, ja dom zwiedziłam cały. No prawie cały, bo tego ustrojstwa z barami nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Monga, next time,ok?;-)

    Browarion - duzo miejsca mamy w ogrodku!!! A tyle metrow do sprzatania jest w sam raz;-)

    Skanna, fdzie Ty juz myslami bladzisz;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. spoko spoko, wiem - sprzątanie to nie mój konik
    Ale juz planuję gdzie sie będą odbywały mikro-konwenty na 20-30 osób... i dlatego Was ZACHĘCAM :P :D

    OdpowiedzUsuń