czwartek, 4 sierpnia 2011

Black or white, left or right?

W domku pojawiły się okna.
Poszłam pooglądać. Jak wiadomo, ciekawość bywa zgubna...

"O, dobrze, że pani przyszła, okna w kuchni na lewą stronę czy na prawą?"

No tak, wiem, że okna mogą się otwierać na różne strony.
I nie wiem dlaczego wydawało mi się, że jak okno ma klamkę z prawej strony to jest prawe.

A jest lewe.

I odwrotnie.

"Z której strony będą solary?" - pada następne niepokojące pytanie.

"Od południowej, tak słyszałam"

"Ok. Tak tylko pytam, z ciekawości"  ??!!

"Schody ze strychu może obrócimy, żeby się otwierały na tą a nie na tą".

"Na jaką szerokość będzie szafka w łazience, żebyśmy widzieli, gdzie rurę dać pod umywalkę"

I tak codziennie.

Biegam, patrzę, rysuję sobie w domu to i owo. Jeżdżę po sklepach, oglądam, mierze...

Wczoraj byłam w starostwie zgłosić przydomową oczyszczalnię ścieków. Otóż, żeby tego dokonać, trzeba mieć rysunek owej oczyszczalni naniesiony na mapę zasadniczą, na której nie ma jeszcze domu. Zrobiłam tzw szybowca - przyłożyłam mapę z domem (tzw mapę do celów budowlanych) na mapę zasadniczą i przerysowałam dom, obok oczyszczalnię narysowałam ładnie - ołówkiem, w postaci krzyżyka;-)

Mój pierwszy w życiu rysunek geodezyjny!

W międzyczasie pakuję rzeczy nad morze. Przy 4 dzieci nie jest to wcale takie łatwe.
W praktyce jest tak, że zawsze albo wezmę za dużo a dzieci i tak biegają w strojach kąpielowych lub jednej sukience/spodenkach.
Albo wezmę za mało i dzieci też biegają w jednej sukience/spodenkach przy lejącym deszczu...
Notorycznie nie biorę ręczników.

Lenka codziennie pyta  milion razy, czy już jedziemy.

Rura w pokoju Trzewika, przy tym wszystkim, stanowi miłą rozrywkę.

Cieszy wszystkich.

No, prawie wszystkich;-)

4 komentarze:

  1. Mam dokładnie ten sam sajgon i za chwilę pakuję się nad morze do tego! :) Baby górą!

    Pozdrawiam - zorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rura która cieszy wszystkich RULEZ.
    Proponuję (sorry Ignacy, life is brutal) zostawić ją ładnie wyeksponowaną, coby wszyscy mogli się nią nacieszyć jeszcze przed długi czas ;) :P

    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. O,jako glowna atrakcje parapetowy,prawda?

    OdpowiedzUsuń