poniedziałek, 11 lipca 2011

Pamiątkowe sceny z naszej gry

Ku uczestników pamięci publikuję gromadę bardzo hermetycznych, zrozumiałych tylko dla uczestników zabawy scenek, które wydarzyły się na wczorajszej grze. O poniższych scenach opowiedzieli mi uczestnicy - prezentuję więc z kronik, z drugiej ręki. Jeśli ktoś był świadkiem innych ciekawych wydarzeń, zapraszam do udzielania się w komentarzach.

U wiedźmy
występują hrabia Max von Trip, strażnik okolicy Rick oraz Wiedźma
Wiedźma: Hrabio, czy chcesz usłyszeć wróżbę na swój temat?
Hrabia von Trip: Nie, daj mi spokój wiedźmo.
Hrabia odchodzi.
strażnik Rick: A ja i owszem, ja bym chciał usłyszeć wróżbę na jego temat. Tu masz srebrnika...




Krasnoludzka prowokacja
Kowal Al sprzedawał spod lady wino. Karczmarka Helga poszła więc do niego z awanturą, by zaprzestał sprzedawać wino, bo to jest nieuczciwa konkurencja. Kowal jednak nie zaprzestał. Helga poszła po męża. Mąż Goor poszedł do Kowala i powiedział mu, że ma zakaz handlu winem, albo w ryj.

Następnie Goor wrócił na zamek i poprosił swego kompana, krasnoluda Klema, by ten polazł do kowala i kupił wino - w ramach próby uczciwości kowala. Klem poszedł, kupił wino i przyniósł je na zamek. Krasnolud Goor ze smutkiem pokiwał głową i poszedł do kowala.

- Coś ci chyba tłumaczyłem, co?

I sru, dwa paski życia, Kowal pada nieprzytomny...




Inspiracja wprost od hrabiego von Trip
występują hrabia von Trip, jego zbrojny oraz Pieśniarz. 
Zbrojny staje za plecami Pieśniarza z bronią gotową do ataku.
hrabia von Trip: Słyszałem, że śpiewasz pieśni o uzurpatorach, jakieś smutne historie o zdradzie w tej krainie, o mnie...
Pieśniarz: Ja tylko śpiewam co mi serce dyktuje.
hrabia von Trip: Myślę, że ta kraina potrzebuje weselszych pieśni, a nie tego o zdrajcach.
Pieśniarz: Panie hrabio, ja się w politykę nie mieszam, ja jestem prosty człowiek
hrabia von Trip: To dobrze, dobrze, myślę, że się zrozumieliśmy. Tu masz dwie monety, napiszesz coś nowego, weselszego...

Poszukiwacz plotek...
występują karczmarka Helga, poborca podatkowy Klaus Blumental
Poborca: Witaj karczmarko, podaj wina. Jak tam się żyje?
Karczmarka: Dobrze, dobrze, dziękuję.
Poborca: A ruch macie? Bieda w oczy nie zagląda?
Karczmarka: Nie narzekam, dziękuję, interes się kręci.
Poborca:  A to dobrze, dobrze. Nazywam sie Klaus Blumental, jestem poborcą podatków...



Łowca hobbitów
występują wracający do przytomności Łowca głów, jego pomocnik oraz Myśliwy
Myśliwy: Co tu się stało?
Łowca głów: Hobbity nas napadły
Myśliwy: Hobbity?!
pomocnik Łowcy: Jak cię pokonali, to potem poszli się ugadać z poborcą podatków.
Łowca głów: Z poborcą?! Byli z nami dogadani! Zabije ich.
pomocnik Łowcy: Tam są, tam widzę dwóch!
Łowca głów: Spokojnie. Wpierw idziemy do kowala.
Myśliwy: Kowala?
Łowca głów: Musze kupić topór. A potem ich pozabijam.




Czy może pani potrzymać?
występują czarodziejka Maria, krasnolud Goor.
Krasnolud wręcza Marii dwa kubki z winem.
Goor: Może pani to potrzymać?
Maria bierze oba kubki. Goor uśmiecha się i zrywa jej oba paski życia.



Miłośnik status quo
występują Myśliwy, strażnik Rick
Myśliwy: Pozwoliłeś wykonać egzekucję na hrabim von Trip!
Rick: Na tego drugiego hrabiego to też zachęcałem, żeby go ubili, że niby czarodziej czy coś. Po co nam tu hrabia. Źle nam tu było bez hrabiego, czy co?

1 komentarz:

  1. no sympatyczne sympatyczne :).
    Oj działo się, ech...

    Dzięki, super mini-sprawozdanie, mimo że mnie nie było czuję klimat ;)

    B.

    OdpowiedzUsuń