czwartek, 17 listopada 2011

@#$%^&*

Mamo, w pseczkolu zjadłam zupę.

Mamo, Dawid dzisiaj bił dzieci.

Mamo, jak się pisze renifer po angielsku.

Mamo, cemu jest ciemno.

Mamo, muszę zrobić drzewo genologiczne. Kiedy się dziadek urodził?

Mamo, a sarny mieszkają w naszej wsi czy w lesie.

Mamo, kupisz nam słodycze.

Mamo, daj głośniej, lubię tą piosenkę.

Mamo,daj ciszej, boli mnie głowa.

Mamo, kup mi na jutro plastelinę.

Mamo, skąd mam wziąć różdżkę?  ( ??!!)

Mamo, daleko jeszcze?

Mamo, co mi jutro ubierzesz do pseczkola?

Mamo, mogę pooglądać tv jak wrócimy?

Mamo, niedobrze mi.

Mamo, ona się na mnie źle patrzy.

Mamo, ona mnie szczypie.

Mamo...

O mamo.

A to zaledwie 15 minut powrotu z miasta na naszą wieś.

A corsa mała. I jakaś taka...akustyczna?

Mamo.

Chcę TIRa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz